Bələdçi.az
Leobank
Leobank

Leobank
haqqında şikayətlər və rəylər

Leobank əlaqə, müştəri xidmətləri, kampaniyalar haqqında şikayət yazmaq və müştəri rəyləri Bələdçi.az-da.
★
☆
☆
☆
☆
1.0 / 5.0
5 rəy əsasında · Reytinq: Aşağı

Siz bu səhifədə Leobank haqqında şikayətlər və rəylər oxuya bilərsiniz. Həmçinin Leobank barədə öz rəyinizi də yaza bilərsiniz.

Bu şirkətin xidmətlərindən istifadə etmisiniz?

Rəy yazaraq ictimaiyyətlə şirkət barədə öz narazılığınızı və ya xoş təəssüratlarınızı paylaşa bilərsiniz.

Siz bu səhifədə Leobank haqqında şikayətlər və rəylər oxuya bilərsiniz. Həmçinin Leobank barədə öz rəyinizi də yaza bilərsiniz.


Rəylər (7)

5 ★
4 ★
3 ★
2 ★
1 ★
14%
0%
0%
14%
71%
  • X
    Xuraman Təsdiqlənmiş rəy Təsdiqlənmiş rəy
    12 gün əvvəl
    ★
    ★
    ★
    ★
    ★
    Qiymət: Aşağı

    Oğlum qeydiyyatdan keçib istəmirəm indi dəqiqə başı mesaj gəlir, "qeydiyyatı tamamla". Neyniyim, necə imtina verim? Qiymət vermey istəmirəm çünki hələ tanış deyiləm

    Məhsul keyfiyyətindən şikayət
  • RI
    Rufet I.
    19 gün əvvəl
    ★
    ★
    ★
    ★
    ★
    Qiymət: Aşağı

    Salam, mənim kartımdan mene xeber etmeden pul cekibler, 20 AZN. Xaiş edirem meblegi geri qaytarasınız

    Fırıldaqçılıq
  • K
    Kenan Təsdiqlənmiş rəy Təsdiqlənmiş rəy
    1 ay əvvəl
    ★
    ★
    ★
    ★
    ★
    Qiymət: Aşağı

    Salam menim Leobank hesabim öz özünə bloklanib. Leobanka zəng eliyirəm, mənə deyirlər şifrəni yanlış daxil elemisiz ona görə, amma ki mən bu gün ərzində hansısa bankalardan və ya başqa bir yolla sifreni yanlış daxil eləməmişəm. Indide Leobanka zəng eliyirəm mənə başqa nömrə veriller. Ona yazıram, zəng eliyirəm heç kəs baxmır və cavabda vermir. *7773 zəng elədim mənə 055*****44 bu nömrəni verdilər. Bunun whatcapina yazdım zəng elədim heç kəs cavab vermədi. Indide siz deyə bilərsiz, bəlkə müştəri çoxdu diye cavab verə bilməyiblər. Ama 2-3 saat ərzində yəqin mənim mesajımı yada zəngini görüblər. Cavabda verə bilərdilər. Ama eləmədilər.

    Ardını oxu...
    Müştəri xidmətlərindən şikayət
  • F
    Fidan Təsdiqlənmiş rəy Təsdiqlənmiş rəy
    2 ay əvvəl
    ★
    ★
    ★
    ★
    ★
    Qiymət: Aşağı

    Salam. Şikayətim Leobankın diqqətsiz operatorlarınadı. Mən mart ayında leo kart almışam içində 1000 AZN kreditlə. Krediti xərcləmişdim və neçə gün olar ki krediti tam faizlərlə bağlı bağladım. Yani mənim banka heçbir borcum yoxdu. Amma yenə bugun yazıblar ki ayın axırına kimi 14 AZN karta yukləməliyəm. Bu gic gic səhvlər nə vaxt bitəcək?

    Müştəri xidmətlərindən şikayət
  • F
    Farhad Təsdiqlənmiş rəy Təsdiqlənmiş rəy
    2 ay əvvəl
    ★
    ★
    ★
    ★
    ★
    Qiymət: Aşağı

    Salam. Artıq 40 gündür ki, Leobank hesabından 350 manat məbləğində köçürmə etmişəm və pul hesabdan çıxmasına baxmayaraq təyinat hesaba çatmayıb. Dərhal da zəng vurub məlumat vermişəm və guya sorğu açıblar və mənə də bir kod göndəriblər. Hər dəfə zəng vururam və operatorlar gah 3-60 gün, gah da 30-60 günə problem həll olunacaq deyirlər, qurtardı getdi. Nə deməyimdən də asılı olmayaraq, eyni cavabı verirlər. Daha bir ətraflı cavab almağa çalışanda isə eyni cavabı artıq daha yüksək tonla deməyə başlayırlar ki, yəni "əl çək məndən". İndi 3 məsələ var: 1- bu nə yaman qəliz məsələdir ki, 60 günə qədər bunun üçün vaxt lazım olsun? 60 günə əlimdə pul ilə gəzə gəzə getsəm, dünyanın hər yerinə gedib çıxmışdım bəlkə də; 2- hansısa bir period təyin olunanda, o periodun elə ilk günlərində də həll ola bilər məsələ və əksər halda heç olmasa, ortasında həll olunmalıdı. Amma siz 3-60 demisinizsə, elə məhz 60-ci gün niyə həll olmalıdırki ? 3- və ən əsası, hər şeyə texnikadı olur deyirsiz, bircə dəfə də ele olsun ki, ödəniş getsin, amma səhvən pul balansda qalsında. Niyə həmişə bu texniki səhv bizə ziyan tərəfə olmalıdır axı. Bir dəfə də sizə ziyan olsun və elə 60 gün o 350 manat məndə qalsın, sonra verimde sizə, olmaz??? Bir xeyri olmayacığını bilirəm, amma yenə də yazdım da :)

    Ardını oxu...
    Müştəri xidmətlərindən şikayət
  • C
    Chinara Təsdiqlənmiş rəy Təsdiqlənmiş rəy
    3 ay əvvəl
    ★
    ★
    ★
    ★
    ★
    Qiymət: Aşağı

    Şikayətim Leobankdandı. Artıq 1 aydan çoxdur ki, kartımdan nömrəmə 15 azn köçürmək istəmişəm. Və bunların texniki səhvlərinə görə pul köçürülməyib. Və pul havada qalıb. Fevralın 1 nən etibarən dəstək xidmətinə dəfələrlə yazmışam və zəng vurmuşam. Amma bir nəticə yoxdur. Adamı yola verirlər.

    Müştəri xidmətlərindən şikayət
  • Э
    Эльдар
    4 ay əvvəl
    ★
    ★
    ★
    ★
    ★
    Qiymət: Əla

    Здравствуйте. Я не знаю будут читать мой отзыв или нет, но я всё таки напишу. Леобанк очень продвинутый. Все быстро и чётко. Один минус это- код CVV написано на одном стороне вместе с другими кодами. Если можно то поменяйте. Отправить 16- код кому то очень трудно.

Bütün rəylər fərdi istifadəçilər tərəfindən əlavə edilir. Rəylərin məzmununa və doğruluğuna görə Bələdçi.az məsuliyyət daşımır. Şirkətin reytinqi fərdi istifadəçilərin verdiyi qiymətlər əsasında hesablanır.

Leobank Baku reyler, leobank haqqinda reyler, Leobank shikayet, leobank reyler, Leobank kampaniyalar, Leobank sikayet, unvan

Leobank barədə anonim şikayət yazmaq istəyirsiniz? Rəy yazmaq (qeydiyyatsız)