Müştəriyə qarşı laqeyd və bivec davranan 2-ci bir mağaza yoxdur, özünüz kimi! 31 avqust tarixində Gənclik Mall mağazanızdan 2 məhsul almışam. 2 sentyabr tarixində evə çatdırılma olub. Məhsullardan biri qüsurlu olduğu üçün çatdırılma əməkdaşına təhvil verib, aktda həmin məhsulu minuslamışam, dəyişdirilməsi üçün qeydimi yazıb imzalamışam. Artıq bugün ayın 12-i. Çatdırılmanın üzərindən keçən 8-ci iş günüdür. Hələ də mənə bildirilir ki, məsələ araşdırılır. 1-ci növbədə, mən müştəriyəm və mənim heç bir günahım yoxdur ki, sənin məhsulun mənə qüsurlu gətirilib. Ola bilər anbardarın ya da çatdırılma komandasının günahı var. Bunun mənə heç bir dəxli yoxdur! Başa düşürsünüz bunu?! Yox, çünki müştərini anlamaq, prosesləri anlamaq səriştə tələb edir. 2-ci növbədə, öz daxili qaydalarınızı açın, oxuyun. Nə qədər xaotik vəziyyətdəysiniz ki, öz yazdıqlarınıza özünüz əməl edə bilmirsiniz. Özünüzə yazmışam və demişəm, burdan da deyirəm. Sahibkar, rəhbər başa düşürəm, yaxşı qazanc var. Müştəri ilə birbaşa əlaqədə deyilsiniz. Ancaq məni telefonda yola verən çağrı mərkəzi əməkdaşları - özünüzə normal iş tapın, heyifsiz.
Kontakt Home haqqında daha çox rəy oxu