10 gündür aldığım uçuş biletine köpeğimle uçacağım için rezervasyon yaptırmaya çalışıyorum. Bileti acenteden aldığım için onların mail atması gerekiyor diyorlar. Acenteyi arıyorum, 'mail gelince arayacağız' diyorlar. AZAL'ı arıyorum, 'sorgu numarasını alın, bizi arayın' diyor. Acenteyi arıyorum, sorgu numarasını alıyorum. Tekrar AZAL'ı arıyorum, 'sorgu numarasıyla siz aramayacaksınız, acente arayacak' diyor. Acenteye aratıyorum, 'çağrı merkezi cevap vermiyor' diyor. Siz insanlara kafayı mı yedirmek istiyorsunuz? Alt tarafı köpeğime uçuş için rezerve yapılacak. Yazıklar olsun size, müşterinizi bu kadar üzmeye ne hakkınız var? Eğer ilgilenmeyecekseniz, acenteye neden bilet satma hakkı veriyorsunuz? Ben çözümü nerede bulayım?
AZAL haqqında daha çox rəy oxu