Salam. Dəfələrlə əlaqə saxlamağıma baxmayaraq, işçilərdən bir cavab ala bilmirəm. Şikayətimlə bağlı mənə normal qaydada cavab verilsin. Sizin servis mərkəzinizə Honor Pad X9 vermişəm. Verilən halda cihazda sadəcə bir neçə kənarda zolaq var idi, gözə görünməyən dərəcədə. Cihaz Bakıya getdi. 220 AZN ödəniş istədilər. Hal-hazırda o ödənişi edə bilmirəm dedim. Cihazımı göndərin, mən bu qaydada istifadə edəcəyəm dedim. Cihazı təhvil almağa gedəndə baxdım ki, cihaz tam yararsız hala salınıb göndərilib. Ekran yoxdur və s. Sadə bir sual: mənim cihazımı kim, hansı ixtiyarla bu hala salıb? Mən sağlam verdiyim halda, mənə yararsız qaytarılır? Yəni sizin şirkətdə bu qədər özbaşınalıqdır? 200 AZN-ə bu qədər çox ehtiyacınız var? Mən ödənişi edəcəm, amma sizdən də cavab verməyinizi tələb edirəm. Hansı ixtiyarla cihazımı yararsız hala gətirmisiniz? Niyə security kameralara baxmır? Baxsa, mən haqlı olduğumu görəcəyi üçün? Bu böyüklükdə şirkətə bu hərəkət antireklamdır, başqa heç nə. Təəssüf ki, deyib, başqa heç nə demirlər.
İrşad haqqında daha çox rəy oxu